Помощь | Правила | Поиск
Регистрация | Вход
Переключиться в мобильный режим



Начать новую тему Ответить на тему    

Модераторы: Sherlock, slv, Жанна, Екатерина, eee, Серж-Brodyaga, Burs, Ymka, Бармалейка

Модератор темы: Burs

1 ... 16, 17, 18, 19, 20, ВСЕ
Автор Сообщение


Зарегистрирован: 04.02.2010
Посты: 2875
Откуда: украина, Ивано-Франковск



СообщениеСр июл 06, 2016 18:21 


У 2002 р. Шлях було відновлено на таких ділянках:
16 - 19 травня 2002 року – Вишківський Ґорган, траверс Малого Ґоргану, Яворова Кічера – долина Свічі, підхід до вершини Поганець.
На відрізку пер.Торуньський – Маґура – Ґорґан Прислуп дорога використовувалась для трелювання лісу. Завдяки допомозі голови Вишківської сільської Ради в 2003 році вдалось трохи навести там порядок, але від варварства лісорубів не застрахований жоден з прочищених нами відрізків.
24 – 26 травня та 6 – 9 червня - траверс Поганця, вихід на хребет, прочистка стежки в жерепі через обидві вершини Укерні, Сиваню Лолінську та вихід на полонину Солотвинка.
14 – 16 // 28 – 30 червня, 4 –7 // 11 – 14 липня – пошуки оптимального варіанту проходження Шляху на гору Молода із сторони Круглої (район Осмолоди). Відновлення стежки в жерепі до вершини Молодої та до полонини Солотвинка. Давній відрізок не зберігся. Ми спрямували Шлях старою дорогою від розвалин колишнього туристичного притулку з виходом на трелювальну дорогу, далі зруб (внизу - дві вежі для мисливців), далі поступовий набір висоти лісом (орієнтування по зарубкам на деревах та стежці в лісі) до райтштоку. Далі вліво райтштоком до виходу на хребет, на якому є джерело. Не доходячи до джерела 20 м, поворот вправо на хребет і далі по хребту Молодої. Стежка в жерепі збереглася місцями. Ухвалено рішення прокладати стежку, керуючись принципами прокладання маршрутів.
19 – 21 // 26 – 28 липня - розчистка дороги до Ґрофецького ставу (район Ґрофи), пошук оптимальних варіантів виходу шляху на Ґрофу. Спрямували Шлях через сідловину зі сторони вершини Кінь Ґрофецький. Прочистка стежки в жерепі через Ґрофу до полонини Плісце.
3 – 4 // 10 – 11 серпня - прочистка стежки на хребет Паренки, планування реконструкції притулку на полонині Плісце.
16 – 18 // 24 –26 серпня – прочистка стежки через плато Паренки, Малу Попадю.
4 – 6 вересня – прочистка стежки через Попадю до сідловини на Коретвину.
Старий відрізок Шляху проходив від сідловини на північний схід в Ями. На спуску до райтштока стежка ще проглядається, але від верхів'я потоку Яма до його влиття в потік Паренки стежка змита водою і проглядається лише в декількох місцях. Прийнято рішення прокладати стежку по хребту Коретвиної в напрямку Петроса і далі опускати на стару гілку в районі Довгої Поляни.
10 – 12 вересня – відновлення стежки на Коретвину (у 2002 у верхів'ях не закінчена).
21 – 22 вересня - прочистка серпантину від повалених дерев від с.Осмолода на Соферу (початок Матагова).
В ті часи Шлях не заходив в село Осмолода. В районі теперішнього Бистрицького лісництва (Різарня) знаходився туристичний притулок. Шлях від Довгої Поляни проходив через Різарню та далі до Яли (2 км від Різарні в сторону Бистрика) і звідти серпантинами виходив на Матагів в районі мисливського будиночка. В даний час в нижній частині хребта серпантини зруйновані трелювальною технікою та в багатьох місцях завалені деревами. Прийнято за доцільне направити Шлях в район села Осмолода і звідти на Матагів існуючими стежками.
4 – 6 жовтня – прочистка стежки в жерепі на Матагові від мисливського будиночка в бік Високої (у 2002 не закінчена) та лісових завалів вниз до Осмолоди (у 2002 не закінчена).
Також ми заготовили лісоматеріали для реконструкції притулку на полонині Плісце.


Зарегистрирован: 04.02.2010
Посты: 2875
Откуда: украина, Ивано-Франковск



СообщениеСр июл 06, 2016 18:28 


а ось так, СЛАБО ???!!!! :

http://www.stezhky.org/?m0prm=63&m1prm=119&entry=0

http://www.stezhky.org/?m0prm=63&m1prm=119&entry=9


Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05.04.2008
Посты: 3243
Откуда: Львів, Долина



СообщениеСр июл 06, 2016 20:01 


Ладно, кину пару слів від себе. В любій організації (не тільки конкретно по ТТКС) можна працювати за двома схемами:
1. Працюємо системно і на результат (я це називаю прагматичним підходом)
2. Працюємо заради процесу.
Наразі ми вибрали перший напрямок розвитку, так як перші три роки діяльності ГО "Туристичне Товариство "Карпатські Стежки" показали, що процес організувати ми можемо (екоакції, маркування, ремонти і тп). Наразі стало зрозуміло, що саме зараз все-таки варто більше уваги приділити системному підходу до діяльності організації, бо практика показує, що стукати молотками чи тягати дошки по конкретних задачах ми навчились, а підходити до вирішення проблем системно - ще не дуже. Ось цим і займаємось.
Щодо зауважень деяких дописувачів про те, що ТТКС повинні прочищати, відновлювати стежки, маркувати, реагувати на повідомлення про пошкодження шляхів етс... Додам від себе таке - "Карпатські Стежки" це не є така собі зондеркоманда чи загін швидкого реагування, що негайно повинен кидати все і їхати піднімати умовний стовп на Рущині чи прочищати завал під Пустошаком. Хотілося б, щоб так було, але не завжди так виходить. У всіх активних людей роботи, сім"ї, а дозволити собі профінансувати прочистку умовного маршруту (найняти людей, які б то робили) наша ГО поки-що не може, на жаль. Це я не пишу відмазку, чого це не робиться, а реальний стан речей. І ще одне, відновлення маркування це не питання одного дня і навіть не питання "довгих вихідних". Для цього треба затратити купу часу і мати відповідні навички, це ж не просто балончиком по каміннях та деревах фарби нацвіркати.
ПС, для Сашка: екостежку навколо Грофи прочищали в кінці 2014 року вдвох разом з Гудимою. Це два дні плотної роботи не розгинаючи спини. Вроді небагато, але й немало, враховуючи те, що я ніфіга не лісоруб і до того не знав, до якої сторони до бензопили братись. Є бажання, час та можливість щось робити - дєрзай, але врахуй все, що тобі написали вище (з мастилом до пилки допоможу |#smile805| )
ППС: І в кінці дозволю собі процитувати великого Шота Руставелі - каждий мніт сєбя стратєгом відя бой со сторони
Якось так.
_________________
stezhky.org.ua


Зарегистрирован: 04.02.2010
Посты: 2875
Откуда: украина, Ивано-Франковск



СообщениеСр июл 06, 2016 20:20 


Ymka писал(а):Ладно, кину пару слів від себе. В любій організації (не тільки конкретно по ТТКС) можна працювати за двома схемами:
1. Працюємо системно і на результат (я це називаю прагматичним підходом)
2. Працюємо заради процесу.
Наразі ми вибрали перший напрямок розвитку, так як перші три роки діяльності ГО "Туристичне Товариство "Карпатські Стежки" показали, що процес організувати ми можемо (екоакції, маркування, ремонти і тп). Наразі стало зрозуміло, що саме зараз все-таки варто більше уваги приділити системному підходу до діяльності організації, бо практика показує, що стукати молотками чи тягати дошки по конкретних задачах ми навчились, а підходити до вирішення проблем системно - ще не дуже. Ось цим і займаємось.
Щодо зауважень деяких дописувачів про те, що ТТКС повинні прочищати, відновлювати стежки, маркувати, реагувати на повідомлення про пошкодження шляхів етс... Додам від себе таке - "Карпатські Стежки" це не є така собі зондеркоманда чи загін швидкого реагування, що негайно повинен кидати все і їхати піднімати умовний стовп на Рущині чи прочищати завал під Пустошаком. Хотілося б, щоб так було, але не завжди так виходить. У всіх активних людей роботи, сім"ї, а дозволити собі профінансувати прочистку умовного маршруту (найняти людей, які б то робили) наша ГО поки-що не може, на жаль. Це я не пишу відмазку, чого це не робиться, а реальний стан речей. І ще одне, відновлення маркування це не питання одного дня і навіть не питання "довгих вихідних". Для цього треба затратити купу часу і мати відповідні навички, це ж не просто балончиком по каміннях та деревах фарби нацвіркати.
ПС, для Сашка: екостежку навколо Грофи прочищали в кінці 2014 року вдвох разом з Гудимою. Це два дні плотної роботи не розгинаючи спини. Вроді небагато, але й немало, враховуючи те, що я ніфіга не лісоруб і до того не знав, до якої сторони до бензопили братись. Є бажання, час та можливість щось робити - дєрзай, але врахуй все, що тобі написали вище (з мастилом до пилки допоможу |#smile805| )
ППС: І в кінці дозволю собі процитувати великого Шота Руставелі - каждий мніт сєбя стратєгом відя бой со сторони
Якось так.

ну то прошу дуже ! є люди які ДУЖЕ-ДУЖЕ бажають здійснити прочистку заломів навкруги заказника Грофа, є ГРОШІ які саме ці люди бажають вкласти у цю акцію, є ОРГАНІЗАЦІЯ яка взяла на себе ЗОБОВ*ЯЗАННЯ по контролю стежок, маршрутів та інш. яка має бензопили і досвід , то в чому річ ??? особисто я і ті люди, що побажали мене у цій роботі підтримати - готові звзявши обладнання і дозвіл від єгерської служби почати працювати...допоможіть хоча б у найпростішому: дайте свої(свою) бензопили(бензопилу), більше від КС нам ніц не тре...ви ж маєте пили ? пригадую що були закуплені на гроші від Корпусу Миру дві, як що не помиляюсь...допомогайте минімумом, ніхто вас у шию не бьє...((( я півтори сотні км райштока обстежив, не у кріслі сидячи, ссорі...)))...


Зарегистрирован: 04.02.2010
Посты: 2875
Откуда: украина, Ивано-Франковск



СообщениеСр июл 06, 2016 20:28 


орієнтовно за два тижні, коли всі ділянки будуть досліджені і сплановано (мабуть три акції) акції, буде підібрано обладнання і взяті відповідні дозволи - прошу приєднуватись до нас, буде весело...


Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05.04.2008
Посты: 3243
Откуда: Львів, Долина



СообщениеСр июл 06, 2016 22:51 


Тему трохи підчистив від неінформативних повідомлень.
Щодо решти флуду (ідеї щодо покращення роботи ГО "Туристичне Товариство "Карпатські Стежки", поради, ЦУ що та як правильно робити) поки-що залишаю тут. Для цього є відповідна тема, якщо хтось з модераторів має час і натхнення, прошу перенести, сам наразі ресурсу для цього не маю.
_________________
stezhky.org.ua


Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22.03.2010
Посты: 2167
Откуда: Кийофф



СообщениеЧт июл 14, 2016 15:20 


"Пройшовся по маршруту: Лазещина - Козьмещик - перемичка - Кваси. ..."
Взято здесь https://www.facebook.com/dmytro.kosto


Изображение


Аватара пользователя

Зарегистрирован: 04.07.2011
Посты: 1403



СообщениеВт июл 26, 2016 23:21 


Заставив себе прочитати крайніх кілька сторінок теми.
Пригадав як Гутиряк дзвонив, коли Трекер створив цю тему, і казав тему знести бо щоб таку відкривати, треба бути готовим і мати ресурс на оперативне реагування на повідомлення |#smile807|
Щодо дискусії по роботі ГО ТТКС - коментувати її тут не вважаю доречним, не зважаючи на те що у читачів можуть скластися хибні враження після деяких дописів.

Щодо конкретно прочистки райштоків Сашком, буду дуже щасливий якщо щось вдасться зробити. Пил у нас на балансі немає, в тих роботах в яких я приймав участь - використовували особисті інструменти. Пила з часів фундації є у Фіцака - але вона вже в дуже зношеному стані, про другу мені не відомо. Фіцак цей форум не читає взагалі, тож Сашко, спробуй з ним зв'язатися особисто, контакти маєш. І взагалі я вже кілька разів казав, якщо хочеш швидкої реакції і залучення людей, тревел не найкраще місце.

Якщо будь хто має предметні наміри і адекватні пропозиції зайнятися прочисткою/маркування/притулкам/екології, не розказати нам що треба зробити, а власне самому долучитися чи щось організувати. Звертайтесь! можна особисто до мене, можна через офіційну сторінку у ФБ, можна на пошту, тут на форумі є наша профільна тема можна і там (я на неї підписаний).
_________________
stezhky.org.ua


Зарегистрирован: 04.02.2010
Посты: 2875
Откуда: украина, Ивано-Франковск



СообщениеСр июл 27, 2016 09:43 


а в ті старі часи, знаходились і бензопили, і люди які по пару сот км маршрутів з нуля чистили за сезон, тому що...ТОМУ ЩО співпадало :
бажання активістів із планами керівництва(а по суті не керівництва а ядра-основи фундації КС), це як в россійскому анегдоті :
"а я вот знаю что такое Охота ! - это когда ему охота и ей охота, ВОТ ЭТО Охота !!"...
((( попередні домовленості по прочистці райштоків у ра-ні Осмолоди ВЖЕ Є, фінанси деякі - також, плани прочисток покі що не складали - очікую від себе результатів повторного обстеження райштоків і тільки тоді будем вирішувати які саме підлягають відновленню(попередньо вже проясняється що райшток від хр.Дарів до хатинки під М.Попадею - втрачений для суспільства, швидше за все...там крім прочистки треба і прорубати з допомогою мачєте - МАЛИНИ що поросли участками у 500-700 м на колишніх вирубках, а це щє більше ускладнює роботу, але хто зна ? може щось зміниться...) ...)))...


Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15.08.2011
Посты: 947
Откуда: Франківськ



СообщениеПт июл 29, 2016 14:02 


сашко писал(а):втрачений для суспільства, швидше за все...там крім прочистки треба і прорубати з допомогою мачєте - МАЛИНИ що поросли участками у 500-700 м на колишніх вирубках, а це щє більше ускладнює роботу, але хто зна ? може щось зміниться...) ...)))...

ага, тут себе тяжко змусити в таку жару ті райтштоки пройти фізично, не кажучи вже про різку. восени похолодає, натягну на себе комбінезон і піду з ночівлею власне на Попадю, якщо Сашко до того часу не прочеше терен.


Зарегистрирован: 04.02.2010
Посты: 2875
Откуда: украина, Ивано-Франковск



СообщениеСб июл 30, 2016 17:23 


Losth писал(а):
сашко писал(а):втрачений для суспільства, швидше за все...там крім прочистки треба і прорубати з допомогою мачєте - МАЛИНИ що поросли участками у 500-700 м на колишніх вирубках, а це щє більше ускладнює роботу, але хто зна ? може щось зміниться...) ...)))...

ага, тут себе тяжко змусити в таку жару ті райтштоки пройти фізично, не кажучи вже про різку. восени похолодає, натягну на себе комбінезон і піду з ночівлею власне на Попадю, якщо Сашко до того часу не прочеше терен.

мій порох сухий и горить чьотко, я задню не включу, це вже справа чєсті...


Аватара пользователя

Зарегистрирован: 30.04.2014
Посты: 145
Откуда: Здолбунов



СообщениеСб июл 30, 2016 20:27 



Изображение

Вроде бы уже было, но... И что с высотой Данцижа? Карта говорит 1855, табличка 1848...


Аватара пользователя

Зарегистрирован: 04.07.2011
Посты: 1403



СообщениеВс июл 31, 2016 22:22 


сашко писал(а):а в ті старі часи, знаходились і бензопили, і люди які по пару сот км маршрутів з нуля чистили за сезон, тому що...ТОМУ ЩО співпадало :
бажання активістів із планами керівництва(а по суті не керівництва а ядра-основи фундації КС)...

+ було на це фінансування і тоді ще не було мережі маршрутів, яку треба утримувати.

Основним завданням фундації якраз було створення мережі маршрутів, що за підтримки різних фундаторів і небайдужих людей було зроблено в к-ті більше 2500 км. Зараз це все щастя треба періодично відновлювати утримувати і вдосконалювати, це здається всім зрозуміло, і це одне з ключових завдань задля якого створювалась ГО "Туристичне товариство "Карпатські стежки".

Проте дуже мало хто знає і розуміє весь спектр проблем який є на сьогодні в цій сфері, починаючи від елементарного незнання взагалі про існування цих маршрутів у відповідальних осіб користувачів територій (парків, заповідників, лісництв, сіль/райрад і тд), які просто живуть в паралельному світі і чудять в кращому випадку таке от і таке, а в гіршому просто нищять шляхи, закінчуючи зареєстрованому завдяки старанням нашим львівських "колег" брєдовому ДСТУ, який суперечить нашій системі знакування і аж ніяк не сприяє нашій діяльності... список можу продовжувати довго.

З усім цим приходиться боротися щоб налагодити систему як таку, раніше її не було, зараз деякі речі вдалось зрушити, але ще багато зусиль доведеться прикласти щоб досягти справді сталого розвитку і утримання всієї нашої інфраструктури, і не лише роботами безпосередньо в горах. Детальніше про це будемо інформувати по досягненні конкретних результатів.


Проте не варто чекати що ми будемо одразу після отримання інформації кидати всі сили щоб виправити якийсь один вказівник чи завал. У нас є певний план робіт і певні пріоритети, які можуть бути не зрозумілі скажімо Сашку, якому болить район Грофянського заказника але невідома ще енна к-ть не менш важливих проблем в інших районах, які він не відвідує. Хоча можливо доволі скоро завдяки в тому числі і Сашку і іншим можна буде оперативно виправляти проблема на маршрутах.

Але от що стосується розчистити завалів я в першу чергу зроблю все щоб ними займалися лісники і вже в останню чергу буду організовувати волонтерів. І не тільки тому що це просто небезпечно для їхнього здоров"я і життя (я уже достатньо надивився на порізані і порубані кінцівки), а й тому що ми фізично не зможемо вчасно розчищати всі маршрути від завалів особливо після конкретних вітрвалів.

Для активістів які все ж хочуть чистити маршрути в рамках роботи організації, для початку буде навчання техніці безпеки і наданню першої домедичної допомоги (при умові достатньої к-ті учасників).

Це дуже коротко для загального розуміння.
_________________
stezhky.org.ua


Аватара пользователя

Зарегистрирован: 04.07.2011
Посты: 1403



СообщениеВс июл 31, 2016 22:31 



Репецкий
в данном случае скорее стоит верить карте, конечно если для Вас так важно разница 7м высоты ;)
Желающие знать точные высоты могут подогнать нам геодезический GPS прибор, желательно двухчастотный и оплатить доступ системе перманентных станций, сам пойду замеряю с точностью до сантиметров :)
_________________
stezhky.org.ua


Аватара пользователя

Зарегистрирован: 04.07.2011
Посты: 1403



СообщениеВс июл 31, 2016 22:35 


Тему закриваю. Предмет теми обговорень не потребує, натомість виникають обговорення не по темі.

Всім дякую за інформацію і небайдужість.
Усі хто бажає повідомити про проблеми із знакуванням чи завалами на маршрутах пишіть будь ласка нам на пошту info@stezhky.org.ua, будемо вдячні.


Burs
_________________
stezhky.org.ua
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, ВСЕ

Быстрый ответ
Имя пользователя:
Заголовок:
Сообщение:

Смайлики
|#smile805| |#smile807| |#smile806| |#smile24| |#smile706| |#smile709| |#smile710| |#smile714| |#smile715| |#smile718| |#smile722| |#smile725| |#smile726| |#smile728| |#smile729| |#smile735| |#smile737| |#smile739| |#smile748| |#smile766| |#smile746| |#smile749| |#smile772| |#smile773| |#smile615| |#smile614| |#smile612| |#smile606| |#smile603| |#smile602| |#smile792| |#smile785| |#smile784| |#smile780| |#smile778| |#smile701| |#smile703| |#smile716| |#smile740| |#smile752| |#smile757| |#smile761| |#smile764| |#smile765| |#smile770|
Ещё смайлики…
Добавить изображения
Advanced BBCode Box 3: Страница помощи   Жирный текст Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст Верхний индекс Нижний индекс Горизонтальная линия Выравнивание по левому краю Выравнивание по центру Выравнивание по правому краю Маркированный список Нумерованный список Элемент списка
Код Цитата Спойлер Скрытие от гостей Вставить текст не касающийся темы (оффтоп) Ссылка на Web адрес Вставить Email адрес Вставка в сообщение ссылки на IMG изображение Вставить иконку Вставить слово поиска Вставить ссылку на BBvideo видео ABBC3_YOUTUBE_OLD Вставить Видео с Youtube
Цвет шрифта
Код подтверждения
Код подтверждения:
В целях предотвращения автоматической отправки форм, введите оба отображённых слова в текстовое поле ниже.
   

 Похожие темы   Ответы   Просмотры   Последнее сообщение 
15-16 вересня встановлення стовпів на Чорногорі
Burs » Вс сен 09, 2012 20:35 1, 2, 3, 4, ВСЕ

в форуме Туризм в Карпатах

49

5366

Пн июн 03, 2013 21:59

Burs Перейти к последнему сообщению

Маркування на Вододільному хребті
Тетянка » Ср июн 09, 2010 18:11

в форуме Туризм в Карпатах

3

1439

Пт июл 29, 2011 12:31

Bobua Перейти к последнему сообщению

Маркування полонини Боржава
Живчик » Ср дек 19, 2012 10:53 1, 2, ВСЕ

в форуме Туризм в Карпатах

16

2344

Вс янв 27, 2013 21:11

Матраскин Перейти к последнему сообщению



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы можете начинать темы
Вы можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  

По любым общим вопросам работы сайта и форума пишите: info@eurotourist.club
Коммерческие вопросы (размещение рекламы, предложение услуг): reklama@eurotourist.club






При перепечатке или использовании любых материалов с сайта, гиперссылка на http://eurotourist.club обязательна

  Copyright © 1998-2017 Eurotourist