Помощь | Правила | Поиск
Регистрация | Вход
Переключиться в мобильный режим



Начать новую тему Ответить на тему    

Модераторы: Sherlock, slv, Жанна, Екатерина, eee, Туранчокс, Серж-Brodyaga, Бармалейка, Burs, Ymka

• Страница 1 из 1
Автор Сообщение


Зарегистрирован: 17.03.2011
Посты: 212



СообщениеПн июл 03, 2017 11:14 


Початківцям. Дрогобицький район. Прості гори.

Там теж є гори! Правда.

Транспорт: кілька поїздів до Трускавця. Щодня, а отже, майже завжди можна купити квитки (на відміну від Київ-Рахів).
Карта: Сколівського району, 750м від „Карторафії” майже дістає до Трускавця.
Прохідність: до Тустані, Урича, Східниці – без проблем.
Краєвиди: мало. Гори зарослі, рубати нікому…
Їжа: села бідні. Крамниці – теж. Зате є міста.


Цікаво мені було, чи можливо з Дрогобича піти в гори, не натикаючись на надмірну цивілізацію? Сам Дрогобич цьому сприяє. Здавалося б – велике містечко, але його сільська частина (півд.зах.) починається мало чи не в центрі (ратуша). Досить пройти сотню-дві метрів і можна зустріти віз з кіньми. Ще далі – корівка пастиметься на території сільзаводу. Звісно, село не зовсім справжнє, бо, напр., викидають скошену траву чи зрубані гілки в смітник. А таке може зробити лише міський дикун. У сільської людини є якщо не тварини, то хоча б дерева, яким не завадить підживлення.
Можливо, місто не росло туди, бо боялось нафтопереробного заводу. Але нині він не подає ознак життя і селяни можуть святкувати :)
З Дрогобича – розбита, кам'яниста дорога на півд.зах. Якщо не йти в Борислав, а повернути на 366.4м („Лиса Гора”… Санаторії…), то з'явиться асфальт. З нього краще не сходити, бо "зрізати" буде важче, аніж кривуляти дорогою. Але якщо таки піти навпростець, то буде вода. Річечка цікава. Не схожа на гірську. Викопала собі глибокий яр. Круті стіни. Більш-менш плоске дно. А в ньому ще одне плоске заглиблення у землі. Каменів не видно. Знайшов один з витоків (координати N 49.292, E 23.476137). Чи просто яма, чи зогнилий корінь, чи стара криничка (90-150м до дороги). Почистив. Витягнув купу дерева. До ранку набралась вода. І жаба…
Машини на дорозі ніби-то є, але саме тут „все пізнається в порівнянні”, бо рух на трасі Борислав-Трускавець – ото справжнє шаленство (380-390м до кринички; не знаю чи досить це, щоби вважати чистою воду…) А от вода в основному руслі – понівечена. Бо витік майже біля самої дороги (кілька метрів стежкою від асфальту!). І все русло завалене сміттям. Переважно пляшки. Хоч є і пластик, і навіть звичайна тарілка!
Далі, після траси – халепа: лісові дороги неявні або розбиті. На південь не бачу. На схід – не хочу. Дійшов до західної прямої просіки на південь. Хоча, вже навпроти 417.0м вирішив, що доріг на сході від міста – нема… А просіка (див. генштаб. кілометрівку) нині лише слабенька стежинка. Але добре, що йти ще можливо, та й воду перетинає раз за разом.
А місця тут дивні. Ще не бачив такого: русло струмка, та й ліс довкола (зі старими грунтовими дорогами включно) – завалені зрубаними малими листяними деревцятами. Хто й нащо так "грався"? Якщо "на дрова", то чому не забрали, коли підсохло? Якщо так "піклуються" про хвойні деревцята, то все-одно „тема дрів – не розкрита”. Особливо, якщо врахувати близкість міст (дач) і хронічні скарги населення, причому обґрунтованіші аніж, напр., у киян, на бідність, безгрошів'я… Чи може дрова ще "неактуальні", внаслідок масовості немонетизованих субсидій, які не заохочують людей до економності?
А може то Трускавець так дивно захищає чистоту води в своєму водосховищі? Дійсно: зробили басейн річки непроїзним і мають спокій. І невичерчний запас „нафтусі”. :)
Пройшов трохи вгору, бо непокоять мене дачі „Борислав-Тустановичі” (див. з супутника). Зустрів місцевого збирача ягід. Каже що води вище вже нема і вона чиста. Припустімо. Перевірив. Дійсно. Хоч витоку не знайшов навіть коли обійшов навколо – надто хащувато й ожинисто.
Але ж це лише притоки. Як там вище, біля головного русла, що перетинає позначену на карті дорогу?
А там по всякому.
Зрештою, вибрів з дивного лісу (ще не гірський, але є горбики й струмки; а ще купа старих доріг – і всі в нікуди…); на грунтово-кам'яну дорогу Борислав-с.Уличне(12км).
Ще один притік починається якраз нижче дороги. Зроблена бетонна криниця (води мало, витікає чомусь не піднявшись до рівня трубки). Написано „не смітити”. А вниз по течії якраз і насмічено.
На південь від дороги бачив нафтодобувного журавля, але не працював. Втім, калюжі нафти поряд є. Живлять якийсь немічний струмок.
Головне русло (до водосховища) тече під дорогою. Одразу робить величенький басейн з мутною водою, підмиває берег закрутом і тікає вниз. То ж не вберегли „нафтусю”…
Наступна річка теж „відзначилась”. Штучним водоспадом.

Підсумок: надзвичайно дивні ліси між Бориславом і Трускавцем. Я там почувався як Аліса в тому клятому Задзеркаллі. Ніби-то й просто: нема суттєвого перепаду висот, є вода, йти можливо. Але водночас якийсь постійний сюр: русла струмків – ніби каньйони, дороги щезають, рослиність лізе під ноги, щойно відвернешся…
А як подумати: чому ліс між курортами не став парком, чому відпочиваючі там не ходять? Бо ж Трускавець, ніби-то повинен лікувати людей. Але як вони вилікуються, якщо сидітимуть безвилазно у місті? Хоч трохи активного віпочинку явно ж не зашкодило би. Тим більше, що перепади висот такі незначні. То чому їм не зробили великий природній парк з впорядкованими дорогами й джерелами (накритими склом, щоби було видно як вода б'є з чистої землі). Чи може все так і є ближче до Трускавця?
Бо за що ж люди платять шалені гроші? Невже щоби пожити в готелі й походити до бювету? Невже таке хоч якось, хоч когось оздоровлює?

Дорога вгору є (а ще й 504мітка (біло-жовта). Можна йти і з Трускавця.
Так само грунтово-кам'яна, але на диво людно-машинна. Надпис „гірський готель” на одій з машин трохи знімає інтригу. Морально готуюсь, що довгасті споруди під горою 817.1м і є тим "готелем" (ні, зд., хати; й прості люди живуть), а отже там на загальнодоступне джерело й чисту воду розраховувати не варто…
Втім, вода є тут: тече на обидва боки з-під (!) дороги. Справа викопана ямка, висять пластянки. Зліва просто рівчак. Дивно це. Чи то так дорогу проклали – прямо над джерелом і воно не мало виходу, крім як текти з боків, чи то вода сама додумалась там пробитись. Але добре, що джерело закрили від дороги колодою.
І взагалі: місце вже облаштоване для п'янки: стіл, лави, смітник вище від джерела (але таки, на щастя, на суттєвій відстані), надписи М і Ж.
…"Усьо по взрослому".
Втім, через 20-30хв дорогу перетинатиме струмок (справа-наліво) – по трубі під дорогою. Верхня його частина виглядає незаймано чистою (але бува пересихає). Чомусь все сміття понакидади в струмок нижче дороги. Кількість і протяжність смітника – дивовижна. Таке враження, що йшли чи їхали навмисне, щоби щось туди кинути. Може вони щось знають, чого не знаємо ми…? Напр., вода, та сама, що „камінь точе” – нині вже не має права точити камені і їй от-так-от заважають пластиком?

Вгорі залісений хребет з майже непомітним перепадом висот. Дорога вже мокріша (позавчора був дощ), є величезні калюжі, але йти можна.
Щоби поглянути на Трускавець згори – треба повертати вправо (на Борислав) і шукати малесеньку прогалину в лісі. Вона буде якраз над дивовижно урвистим шматком схилу. А так – все заросле, краєвидів – нема.

Після г. Вага 778.4м (маршрут #1/504) – сюрприз. Чути дзюркіт води (наступного разу чомусь вже не почув). Неподалік дороги є річечка. Вочевидь р. Ропяни. Далі, ще ближче до дороги – буде крихітний струмок. Але не бачив де б дорога могла зіпсути воду.
Тож, як не краєвидами, то хоч водою цей хребет таки заманює :)
Хр. Цюховий дає також і огляд гір на півдні, але йому то складно – сам він більше схожий на плоскогір'я. Та ще й кущами по краях закрите…
Потім буде дивний нафтопереробний заводик з буровою вежею включно. Саме його видно з супутника. Але є ж маркований маршртут – тому йдемо безстрашно. Хоч пара іноземців стояла віддалік і чомусь соромилась.
Шматок шляху (спуск) до 752.6м неприємний хоч і би й різким контрастом: вже нерівно, стежка слабка, в лісі ожина лізе під ноги. Лише після 752 буде розширена просіка і зручна дорога вниз.
Річка тече під дорогу, але русло має напрочуд чисте – зовсім без сміття. Мабуть, з дороги складно зійти.
А все інше там погано… – дороги на півд.захід нема, і їздять машини Східниця-Урич. Чи може повзають, боячись кам'яно-грунтової траси… Інколи й автобус або люди пішки йдуть. Сумно це: якщо так багато бажаючих побачити Урицькі Скелі, то чому ні для машин, ні для людей не створено умов. Хоч би для піших прорубати просіку, щоби пилюку не ковтали після машин. У такі миті особливо безглуздими здаються стогони типу "всьо пропало; Карпати майже дощенту вирубані…" Де ж вони вирубані, якщо рідко де знайдеш навіть хребет з чистим гребенем (і найчастіше то природні, високі полонини); а дедалі частіше неможливо йти позначеними на карті дорогами (!), бо їх заплітає трава, ожина, завалють дерева, завойовує підлісок.
А всім же ж було би краще, якби ліс рубали не квадратами, а широкими просіками. "Захисникам" полегшало б, якби не бачили велику площу. Для мандрівників – з'явилися б видимі з супутника хоч якісь дороги. Можливо, за кольором вдавалося б також зрозуміти чи ще можливо пройти (саме тому треба широкі просіки!, щоби крони не сплітались).
1км*1км – то вирубка, яка викличе купу зойків і ґвавту, в т.ч. і в новинах.
20м*50(!)км – то дорога, якої вистачить на кілька років. Крім того, зникне проблема з листяними деревами, які займають місце на вирубці і їх потім вирізують, щоби хвойні росли. В просіці буде багато тіні й листяні навряд чи приживуться.

В с. Урич.

Изображение
Десь 1км треба йти поки з'явиться дорога направо (південь). І буде вона лише до нафтовидобутку. Далі, повз злу (голодну?) собаку можна піти на слабку стежку вздовж лінії електропередач. Але навряд чи на вершину…
Отже, найправильтіше було би вгорі повертати одразу до урицьких скель. Зовсім недалеко на захід від трансформаторної підстанції буде зелена дорога вліво. Саме цей шлях логічний, бо і табличка є, і дорогу з супутника видно і йти зручно. А по дорозі є: і галявини і височезна скеля біля них – ховається у лісі хоч зд., і вища за нього! Саме вона схожа на справжню „Тустань”, бо і „цистерна” видовбана в скелі – є; вигляд має – неприступніший; сліди давнього будівництва – відчутніші. Внизу, біля села – слабший варіант. Але "гірська Тустань" на карті зовсім не позначена. Лише одна горизонталь – схожа на горбик (700м?). А насправді, верхні камені – вищі за старі дерева. Аж дивно, що на карті і 2006, і 1988p. жодної позначки. Чи то пережиток тих часів, коли шпигунів заплутували, спотворючи інфо? Але ж карта генштабівська!
І струмок буде починатись при дорозі за два закрути вниз після полонинки. А далі й річка.
Також неясно чому цистерна зовсім пуста. Дощі були двічі за останній тиждень. Може дно треба законопатити? :)
Тустань-нижня. Офіційна. Всього 32грв і можна походити по дерев'яних містках, якими скелі намагаються захистити від людей. Те, що не змогли зробити купи завойовиків: від орд Батия до фашистів і московитів з артилерією і авіаційними бомбами, – легко роблять сучасні, рідні … особи, які потроху зішкрябують Тустань з планети. На скелях, до речі, видряпані назви міст, звідки вони приїхали. Чи може це давні записи? А зараз вже не шкрябають, бо є хоч якийсь нагляд? Але як вночі захищати, якщо хтось з наметового містечка (над скелями, північніше) піде увічнювати свою, гм… "унікальність"? Бо постійного сторожа вгорі не видно, а йти зовсім просто.
А ще, цікаво, чи проводили дослідження – звідки найбільше приїздить таких … "осіб", що настільки неспроможні заповнити своє дозвілля, і тратять час та сили, щоби зіпсувати пам'ятку природи і держ.заповідник. І в який часовий проміжок люди стали настільки незайнятими й знудьгованими? Бо ж старовинні петрогліфи хоч якось та були змістовні й несли корисну інфо. Ніколи людям було просто так колупатись! А нині є коли… І ще волає народ, мало чи не кожному кроці, що він бідний. Але звідки у бідних стільки зайвого часу й сил?
А ще, от дивився на верхній Тустані на цистерну видобану в камені і дивувався. Бо ж титанічна праця. Особливо зі слабеньким залізом(?) тисячорічної давності. І то ж, мабуть, треба було здебільшо „гладити” камінь. Бо якщо рубонути надто сильно, то де гарантія, що стінка не трісне? Тоді вся праця піде намарно. І за псування брили запросто могли вбити…
На тлі такого – наскільки мізерними виглядають нащадки, які здатні лише надряпати на скелі якийсь непотріб!
Гарно було би мати перелік місць компактного проживання "шкрябунів і різунів" (складений на основі дослідження всіх пам'яток і коригований з урахуваням відстані, логістики й чисельності населення), і якщо колись змінювати місце проживання, то підправляти свої плани згідно з ним.
Але навіть такий перелік, якби він вже був – то замала компенсація за зіпсовані скельні й дерев'яні поверхні. Повинен існувати простіший, неруйнівний спосіб його створення.

У селі Урич є дві крамниці. Одна біля роздоріжжя і музею. Інша – пару сот метрів нижче. Біднуваті. Сала, сиру – нема. Ковбаси дешеві (до 100) й підозрілі. Щось не щастить Сколівському району. Навіть біля своєрідної турист.Мекки, самої „Тустані” – а він чомусь не багатіє… Що за прокляття лежить на райОНі? Я було думав, що це пов'язано з рельєфом, кліматом (напр., рівнини + тепло + кордон = теплиці і гроші?; а гори = безробіття?), але чому (закарпатський) міжгірський район багатший (судячи з сільських крамниць), хоч і схожий на цей (львівський) сколівський? Все ж там майже так само… І якщо дивитись по висоті гір – то вони майже одне ціле. Хоча…, є одна відмінність: в Міжгірщині є голі хребти, і, відповідно – краєвиди, дороги й стежки; а в Сколівщині – все позаростало…

Також бачив табличку маршруту #1 (Сопіт-Коростів-Тисовець), але я в нього не вірю, бо біля Тисовця пройти не зміг у 2015p.
А в 2010p? пробував з с. Майдан рушити на сопітські полонини – і теж все було заросле.

Від трансформаторної підстанції під нафтовидобутком можна піти і до с. Ямельниця – там теж купа скель. І вода буде майже при дорозі (притік р. Стинавка N 49.191116 E 23.441999).
На хребті між селами дивна автономна метеостанція: висока вежа, кілька пропелерів, флюгерів, ємність. Кумедно, що 380В приходять і обриваються. Зовсім. Навіть кабель під землю не йде. А метеостанція має сонячну батарею на вежі і на вагончику поряд.
Якщо є потреба перебратись на інший хребет, то в с. Орів є крамничка (малий вибір: хліб, ковбаса за 73грв 2016р, крупи…; це чомусь "не улюблене село молока".) Трохи нижче гірської дороги на Трускавець. Вода буде вгорі майже біля хребта. Дзюркотіла при дорозі (яка зрізає дугою білі лінії в супутник.картах) навіть після 10-ти денного бездощів'я. Над дорогою – вже висохла.

Дорога до Східниці майже ідеальна (особливо якщо не було дощів). Перепад висоти малий. Ґрунт під деревами вогкий навіть після тижня спеки – тому нечасті машини не змусять ковтати пилюку. Аж дивно чому тут не ходять зі Східниці до Тустані… Чому ми можемо з важким наплічником (1/5 васної маси!), а вони не можуть навіть з пустими руками трохи напружитись? Страшно це якось…
Хоча, може й не дивно, що відпочиваючі проти безкоштовного "фітнесу" – пішки на гору; якщо врахувати ціни в Східниці на воду (4грв/л у вуличному автоматичному кіоску); на пусті(!) бутлі (6л=12грв; 5л=11грв). Пусті! Тобто, там відпочиваючих тренують тратити гроші не по-дитячому. А тут безкошт.фітнес :)
Аж цікаво: а чи не краще купити бутель вже з якоюсь водою, за 15…20грв? Хоч не звернув увагу, чи є там такі звичні ціни. На щастя, їжу продають за простіші гроші :)

Можна повернути на північ, кому куди треба. Трускавець привабливий поїздами до Києва. Але цікаво, як буде тим, хто не носить запасний чистий одяг, у цьому 100% "злачному" містечку.

На шляху до Борислава є дійсно дивні місця. Якщо піти білою дорогою, то чомусь не буде відгалуження (зелена просіка?) – або вже заросло, або ? В кінці (білий прямокутник) виявите чергову нафтову бурову. Заходити не можна. Але є непомітна стежка вниз. Одразу при вході – направо. Йти зручно, хоч схил і крутий. Нижче будуть трамлінчики для вело. Погано, що вийдете у місто (село? судячи з поверховості забудови), далеко від автостанції.
Тому краще йти до школи #5 (є на супутн.карті). Звідти їдуть автобуси до Дрогобича. По дорозі будуть притоки, річечки, але чомусь схожі на каньйони(!) – і там справді важко знайти місце, щоби спуститись до води. А то ж майже внизу, біля рівнин…

Изображение

Изображение




Дорога з Борислава до Дрогобича проста й майже степова – прямує поміж городами.
_________________
Якщо туризм заважає роботі, то треба, обов'язково... покинути роботу :)
Зусебічне економічне і моральне обгрунтування для 2015-2016рр.:
https://m.facebook.com/groups/261683110599181?view=permalink&id=704267686340719&_rdr (див.коментарі)


Зарегистрирован: 04.02.2010
Посты: 3415
Откуда: украина, Ивано-Франковск



СообщениеПн июл 03, 2017 13:59 


++++++ !...
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  • Страница 1 из 1

Быстрый ответ
Имя пользователя:
Заголовок:
Сообщение:

Смайлики
|#smile805| |#smile807| |#smile806| |#smile24| |#smile706| |#smile709| |#smile710| |#smile714| |#smile715| |#smile718| |#smile722| |#smile725| |#smile726| |#smile728| |#smile729| |#smile735| |#smile737| |#smile739| |#smile748| |#smile766| |#smile746| |#smile749| |#smile772| |#smile773| |#smile615| |#smile614| |#smile612| |#smile606| |#smile603| |#smile602| |#smile792| |#smile785| |#smile784| |#smile780| |#smile778| |#smile701| |#smile703| |#smile716| |#smile740| |#smile752| |#smile757| |#smile761| |#smile764| |#smile765| |#smile770|
Ещё смайлики…
Добавить изображения
Advanced BBCode Box 3: Страница помощи   Жирный текст Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст Верхний индекс Нижний индекс Горизонтальная линия Выравнивание по левому краю Выравнивание по центру Выравнивание по правому краю Маркированный список Нумерованный список Элемент списка
Код Цитата Спойлер Скрытие от гостей Вставить текст не касающийся темы (оффтоп) Ссылка на Web адрес Вставить Email адрес Вставка в сообщение ссылки на IMG изображение Вставить иконку Вставить слово поиска Вставить ссылку на BBvideo видео ABBC3_YOUTUBE_OLD Вставить Видео с Youtube
Цвет шрифта
Вопрос
Двадцать семь минус восемь = ? (введите ответ цифрами):
Этот вопрос предназначен для предотвращения автоматической отправки форм спам-ботами.
   

 Похожие темы   Ответы   Просмотры   Последнее сообщение 
Початківцям. Міжгірський район+сусідні.
Bobua » Пн июл 03, 2017 11:40

в форуме Туризм в Карпатах

8

428

Ср июл 05, 2017 12:49

Bobua Перейти к последнему сообщению

Чи йти у гори
Paveldz » Пн май 18, 2015 09:01

в форуме Туризм в Карпатах

3

642

Пн май 18, 2015 11:23

сашко Перейти к последнему сообщению

Автодороги в гори
Losth » Ср июн 14, 2017 16:42 1, 2, 3, ВСЕ

в форуме Туризм в Карпатах

35

2053

Вт окт 17, 2017 19:14

Losth Перейти к последнему сообщению

Похід в гори
sleek » Сб май 28, 2011 17:05

в форуме Туризм в Карпатах

1

1569

Сб май 28, 2011 20:19

geshik Перейти к последнему сообщению

Ужгород. Гори починаються і закінчуються саме тут.
Bobua » Вс май 22, 2016 11:11

в форуме Туризм в Карпатах

4

721

Вт май 31, 2016 15:32

Bobua Перейти к последнему сообщению



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы можете начинать темы
Вы можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  

По любым общим вопросам работы сайта и форума пишите: info@eurotourist.club
Коммерческие вопросы (размещение рекламы, предложение услуг): reklama@eurotourist.club








При перепечатке или использовании любых материалов с сайта, гиперссылка на http://eurotourist.club обязательна

  Copyright © 1998-2017 Eurotourist