Помощь | Правила | Поиск
Регистрация | Вход
Переключиться в мобильный режим



Начать новую тему Ответить на тему    

Модераторы: Екатерина, Жанна

• Страница 1 из 1
Автор Сообщение


Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11.11.2009
Посты: 62
Откуда: Тернополь



СообщениеЧт мар 28, 2019 23:02 


Заплановано велопохід по півострову Пелопоннес орієнтовно 1- 13 травня 2019, протяжність 530 км.
З Афін до Каламати автобусом, далі по маршруту на велосипедах до Коринфа, потім по часу і по настрою до Афін або автобусом, або вело. Дня 2 на вивчення Афін, і додому. Орієнтовний маршрут:

https://www.gpsies.com/map.do?fileId=ppdxgiyhhtkxpaje

Шукаємо бажаючих для спільного проходження маршруту. Наразі є 2 чоловіка, досвід велопоїздок за кордоном є. Кілометраж в день невеликий 60-80 км. Ночівля в наметах, в Афінах хостел. Виїзджати будемо з Тернополя, поки що найкращий варіант, який знайшли рейсовий автобус Тернопіль - Афіни 190 $ туда і назад, у вартість входить провоз вела і багажа.
------------------------------------




Зарегистрирован: 02.01.2009
Посты: 14
Откуда: Запорожье



СообщениеПн янв 13, 2020 20:13 


Avanar писал(а):Заплановано велопохід по півострову Пелопоннес орієнтовно 1- 13 травня 2019, протяжність 530 км.
...


Ну как поход, состоялся? Интересно отчётик почитать... )




Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11.11.2009
Посты: 62
Откуда: Тернополь



СообщениеВт янв 14, 2020 19:33 


Так, відбувся по плану. Але зі звітом все не складається, бо потім відбулось ще 2 подорожі. Можливо тижня за 2 щось зліплю.


Зарегистрирован: 20.10.2011
Посты: 297
Откуда: Киев



СообщениеПт янв 17, 2020 21:25 


Підкажіть будь ласка по газу. Які балони купували?


Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11.11.2009
Посты: 62
Откуда: Тернополь



СообщениеПт янв 17, 2020 21:57 


По газу не підкажу, тому що взяли з собою з дому, до Афін добирались автобусом.


Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11.11.2009
Посты: 62
Откуда: Тернополь



СообщениеВт мар 03, 2020 05:29 


Вело Пелопонес 2019-05

3 - 10 травня 2019 р.
Маршрут: Каламата – Спарта – Гізіо – Монемвасія - Нафпліон – Епідаврос - Корінф 480 км.


Изображение



Изображение


Трек маршрута з точками
https://www.alltrails.com/explore/map/2019--4446


Учасників 2-є: Андрій, Віталій.

Подорож почали з Тернополя 1-го травня, автобус в Афіни 90Є з чоловіка, трохи довго по часу 36 год., за багаж і велосипед не доплачували, крім того взяли з собою 2 пропанових 450 гр. балона, не прийшлось шукати їх на старті. Їжі багато з собою не брали, перекус на дорогу, запас круп (гречка, булгур), м’ясну сушку на 2-3 дня, все решта купляли по місцю в супермаркетах і кафе. Кордони – Румунський, Болгарський і Грецький пройшли без проблем, без доставання велосипедів і вело баулів з грузового відсіку.
В Афіни приїхали 2-го травня в 16-00 на площу в районі Метро METAKSOURGIO, зібравши велосипеди поїхали на автовокзал KTEL Bus Station Kifissou, це недалеко ~ 3 км. Там придбали білети на автобус до Каламати по 20Є, і приблизно в 19-й годині виїхали, причому велосипеди в багаж помістились в зібраному стані.
В Каламату на автовокзал приїхали в темноті в 22-00, воду купили ще в Афінах, тому не прийшлось витрачати час на її пошук, бо всі магазини вже були закриті. Ще вдома прикинув можливі варіанти ночівлі, бажано на березі моря, тому з фонариками виїхали до точки N0. В цьому місці річка впадає в море, досить затишне місце, є гарний доступ до води, поруч розташована якась військова частина. Помившись в річці після дороги, поставили намет, поїли і лягли спати.


1-й день 3 травня - 60 км
Зранку неспішно обдивились Каламату – центр оливкової олії Пелопонесу, нічого особливо цікавого і почали набір висоти.


Изображение


Сьогодні один з найважчих днів маршруту – перевал висотою 1300 м., зі стартом з 0, правда ухил виявився не дуже стрімким, розтягнутий на 35 км., весь підйом подолали крутячи педалі, заодно і акліматизація пройшла. Приблизно посередині підйому є досить мальовничий каньйон з серпантинчиком.


Изображение



Изображение


Колись ця дорога була єдиною, яка єднала Каламату з центральною частиною Пелопонесу, зараз паралельно їй північніше кілометрів 40 проложили автобан на Афіни, тому по цій дорозі практично ніхто не їздить, асфальт досить пристойний, машини попадаються одна на 15 хв. Приблизно в 13-00 біля невеличкого поселення побачили досить потужне джерело, тут зупинились на обід.


Изображение


В 16-00 виїхали на перевал, тут є джерело з водою і кафе, правда температура впала з +20 біля моря до +10.


Изображение


Попили кави і рвонули вниз. Спуск до Спарти проходить в надзвичайно живописному каньоні. Він набагато стрімкіший ніж зі сторони Каламати, але набагато цікавіший, не спішіть його проїхати, там є на що подивитись,


Изображение



Изображение


ось непоганий опис спуску - https://mikhail.krivyy.com/2012/12/05/kalamata-sparta/. На виїзді на рівнину не пропустіть поворот з основної дороги на Містру, де знаходиться одне з найцікавіших і маловідомих для туристів місто-привид з руїнами фортеці і досить гарно зберігшимися храмами нижнього міста.


Изображение


Туди ми попадемо завтра, а сьогодні зупиняємось біля одної часовні з гарним джерелом і затишним місцем для палатки N1.


Изображение


2-й день 4 травня – 55 км.
Зранку небо в суцільних хмарах. Воздавши хвалу святим оберігавшим наш сон і поділившись з ними залишками сніданку вирушаємо досліджувати комплекс Містри. Огляд комплексу почали з верхнього входу, білет коштує 8Є. Велосипеди прив’язали біля каси і почали підйом в фортецю, місце надзвичайно цікаве, є на що подивитись і що пофоткати, правда трохи не повезло, зі сторони гір налетіли дощові хмари і почав моросити дощик, але на огляд всього комплексу ми потратили біля 4-х годин.

Изображение



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение


Вже приїхавши додому, прочитав більш докладно про Містру, непогано описано наприклад тут - https://putevye-istorii.ru/mistra/.
З верхньої фортеці відкривається вид на долину Спарти, до якої ми і поїхали далі. Скажу чесно, мабуть мрії в дитинстві про Спарту були перебільшені, тому що дивитись тут немає на що взагалі.


Изображение


На північній окраїні міста є руїни амфітеатра, але вони в такому занедбаному стані, що уваги не варті. В центрі міста стоїть пам’ятник спартанцю з досить дебільним виразом обличчя


Изображение


Затарившись їжею в маркеті на виїзді зі Спарти, під дощем вирушили на пошуки місця для обіду, який відразу за містом і знайшли. Досить приємний будиночок на продаж з мармуровим столом, мийкою, каміном, мангалом та іншим.


Изображение


На щастя якраз виглянуло сонце, поки обідали, вдалось просушити свої речі. Виїхали до узбережжя в напрямку Гізіо. Дорога в цьому районі практично без підйомів, з правої сторони всю дорогу височіє засніжений хребет висотою 2000 м., але ми його не бачимо із за хмар.


Изображение


Ближче до вечора попадаються перші сади з апельсинами і лимонами, що трохи пригальмовує швидкість руху.
Гізіо - невеличке приємне курортне містечко єдиною мабуть окрасою якого є маленький острів вкритий сосновим лісом з маяком і замком, до яких веде 200 м дамба. Тут в нас запланована ночівля.


Изображение


Воду теоретично можна набрати з кранів які є на острові, але вони всі без ручок (потім бачили такі крани багато де в Греції, мабуть треба мати приспособу щоб відкривати 15, 20 і 25-і крани і набирати воду). На ніч знову почав моросити дощик, тому палатку прийшлось перебазувати в замок.


Изображение



Изображение


Поки я готував вечерю, Віталік з’їздив в центр міста за водою, 5 л каністри вистачило і щоб помитись і на сніданок.
Для любителів чаю з лимоном - ось як має виглядати справжній чай з лимоном.


Изображение


За 2 дні я з’їв приблизно 15 апельсинів, Віталік більше 30 ?, халява...

3-й день 5 травня – 100 км.
Зранку їдемо вздовж моря, вітер в спину, доїжджаємо до Trinisa, тут на пляжі залишки викинутого до берега корабля.


Изображение



Изображение


Місце дуже гарне для ночівлі – річка впадає в море, на березі видно декілька палаток.
Далі маршрут тікає від берега і кілометрів 20 проходить через суцільні апельсиново-мандариново-лимонні сади, людям з алергією я би не радив сюди їхати.


Изображение


В містечку Elea купили місцевого вина на пробу до вечері, ну чесно кажучи, італійське як на мене краще.
Після Papadianika почало припікати, вирішили зупинитись на обід в оливковій садочку.


Изображение


Після обіду, доїхавши до Demonia, повертаємо від берега і до вечора зрізаємо частину півострова до містечка Gefira, на околиці якого, біля симпатичного будиночка прямо на березі моря ставимо палатку на ночівлю.


Изображение


Віталік спробував скупатись в морі, але швидкість, з якою він звідти вискочив, відбила в мене бажання повторити його подвиг, вода була градусів 12-13.

4-й день 6 травня – 55 км.
Зранку полюбувавшись з палатки виглядом сьогоднішньої перлини – островом Monemvasia, вирушаємо на його дослідження.


Изображение


Острів з’єднаний з континентом довгим мостом,


Изображение


ця фотка є офіційним символом міста, її можна побачити на всіх рекламних плакатах і сувенірах які тут продаються. Висота скелі становить 180 м., на ній розташоване одне з найкращих у Греції місто-фортеця, яке частково відреставровано і збережено в дуже гарному стані. На оглядини верхньої і нижньої частини в нас пішло 6 годин, тут є на що подивитись. Як не дивно, але вхід безкоштовний.


Изображение



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение


В 3-й годині вирішили, що досить з нас історії, виїхали за місто, пообідали. Далі починається набір висоти 1000 м до самого вечора. В цей день перевал не подолали, виїхали пізно і сильний вітер був постійно в лице.


Изображение


На ніч зупинились на краю села Lapokampos на подвір’ї невеличкої дачі. Поки я готував вечерю, Віталік поїхав в село шукати воду, щоб помитись і на сніданок. Не було його дуже довго, майже півгодини, я аж здивувався невже тут така проблема з водою. Приїхав він з радісним фейсом – грек зрозумівши його жестикуляцію, нагрів на плиті 10 літрів води градусів так до 50, які як раз помістились в ємність для душу і ще пригостив якоюсь випічкою з сиром і зеленню.
Це була найхолодніша ніч за цей маршрут +2’С, мій літній спальник виявився заслабким, прийшлось надягати весь запас одежі.

5-й день 7 травня – 105 км.
Зранку було дуже холодно, мабуть таке відчуття виникло внаслідок контрасту з попередніми ночівлями біля моря. Виглянуло сонце і десь години до 10-ї повітря нарешті прогрілось, ми як раз подолали перевал 1000 м. Далі як завжди в таких випадках, карколомний серпантин до берега моря в містечко Poulithra.


Изображение


Після містечка Leonidio, в якому ми по повній загрузились «дарами садів»,


Изображение


проїхавши декілька поворотів, я нарешті побачив бухту, про яку читав в чиємусь звіті. Вирішили встати тут на обід, покупатись і зарядити акумулятори в кафе.


Изображение


До кінця дня маршрут проходив вздовж берега з регулярними спусками-під’йомами 100-300 м. і з чудовими краєвидами. Подолавши останній перевал на сьогодні


Изображение


доїхали до Paralio Astros, де і заночували на березі моря на піщаному пляжі з душовою кабінкою.


Изображение


6-й день 8 травня – 65 км.
Зранку обігнувши затоку, доїжджаємо до міста Nafplio, це досить потужне портове містечко, з великою кількістью яхт і фортецею на височенному пагорбі. Надивившись на порт і поївши в кафе, піднімаємось у фортецю, Віталік нарахував біля 900 сходинок, вхід платний. Фортеця сама по собі нічого цікавого, а от краєвиди з неї дуже гарні, особливо на фортецю на невеличкому острові Бурдзі.


Изображение



Изображение


Витративши на оглядини декілька годин, приблизно в 16-й вирушаємо далі в сторону містечка Lighourio, біля якого серед гір розташований один з найбільших амфітеатрів Греції – Епідаврійський. Доїхавши до входу в який, знаходимо крани з водою, з’їзджаємо з дороги і паркуємось на ніч за межами комплексу. Амфітеатр і всі довколишні архітектурні пам’ятки огороджено.

7-й день 9 травня – 60 км.
Сьогодні оглядаємо Епідаврійський амфітеатр, який дуже добре відреставровано, вхід платний. Крім того тут є Святилище Асклепія, древньогрецький стадіон і античний музей. Крім того цікаво подивитись як відбувається реставрація елементів колон і стін.


Изображение



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение


Після оглядин комплексу їдемо до узбережжя, вздовж якого розташовані готельні комплекси і рибні ферми.


Изображение



Изображение



Изображение



Изображение


Сьогодні доїжджаємо як можна ближче до Корінфського перешийка, щоб завтра швидше добратись до автобуса на Афіни. Перед самим Корінфом знайшов по GPS-у дуже зручне місце для ночівлі на самому березі, на пляжі якогось готеля, в наявності душові кабінки.


Изображение



Изображение


8-й день 10 травня – 6 км.
Зранку позасмагавши годинки 2, поїхали в Коринф. Зробили пару фоток канала


Изображение



Изображение


Доїхали до Коринфського автовокзала, він знаходиться близько – метрів 200 від моста. Автобуси на Афіни ходять часто, кожних півгодини. Після обіда приїхали в Афіни, поселились в готель поруч з площею Mttaxourgio, звідки буде відправлятись автобус в Тернопіль. До вечора встигли з’їздити на пагорб Лікавіт


Изображение


– обов’язковий для відвідин, звідси відкриваються найкращі панорами Афін. До ночі ще оглянули центральну частину міста.

9-й день 11 травня.
В першу чергу оглянули Акрополь, обійшли весь пагорб, вхід платний, людей дуже багато, проїхались через пагорб Філопаппу, стадіон Панатінаїкос, подивились на зміну караула біля парламенту, а під вечір мотнулись в порт Афін. Описувати це все не буду, в неті купа інформації.


Изображение



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение



Изображение


12-го травня зранку погрузились в автобус, 13-го були вдома.
За весь маршрут не було ніяких технічних проблем.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  • Страница 1 из 1

Быстрый ответ
Имя пользователя:
Заголовок:
Сообщение:

Смайлики
|#smile805| |#smile807| |#smile806| |#smile24| |#smile706| |#smile709| |#smile710| |#smile714| |#smile715| |#smile718| |#smile722| |#smile725| |#smile726| |#smile728| |#smile729| |#smile735| |#smile737| |#smile739| |#smile748| |#smile766| |#smile746| |#smile749| |#smile772| |#smile773| |#smile615| |#smile614| |#smile612| |#smile606| |#smile603| |#smile602| |#smile792| |#smile785| |#smile784| |#smile780| |#smile778| |#smile701| |#smile703| |#smile716| |#smile740| |#smile752| |#smile757| |#smile761| |#smile764| |#smile765| |#smile770|
Ещё смайлики…
Добавить изображения
Advanced BBCode Box 3: Страница помощи   Жирный текст Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст Верхний индекс Нижний индекс Горизонтальная линия Выравнивание по левому краю Выравнивание по центру Выравнивание по правому краю Маркированный список Нумерованный список Элемент списка
Код Цитата Спойлер Скрытие от гостей Вставить текст не касающийся темы (оффтоп) Ссылка на Web адрес Вставить Email адрес Вставка в сообщение ссылки на IMG изображение Вставить иконку Вставить слово поиска Вставить ссылку на BBvideo видео ABBC3_YOUTUBE_OLD Вставить Видео с Youtube
Цвет шрифта
Вопрос
Сколько ушей было у Мао Цзэдуна? (Введите ответ цифрами):
Этот вопрос предназначен для предотвращения автоматической отправки форм спам-ботами.
   

 Похожие темы   Ответы   Просмотры   Последнее сообщение 
Лікия і Кападокія травень 2019
ihorlv » Пт фев 22, 2019 13:39

в форуме Турция - туристический форум. Туризм в Турции. Горы Турции

3

825

Сб мар 30, 2019 16:56

allianet Перейти к последнему сообщению

Велопоход по Греции. Полуостров Пелопоннес. Зима 2018.
KASY » Ср янв 17, 2018 23:16

в форуме Греция - туристический форум. Отдых в Греции. Горы Греции

3

1165

Вс май 27, 2018 20:13

KASY Перейти к последнему сообщению

Велопохід на Чорногору (на рододендрон)
Гость » Пн июн 24, 2019 20:40

в форуме Поиск попутчиков в Карпаты (походы, путешествия, отдых)

10

966

Пн окт 07, 2019 22:14

world Перейти к последнему сообщению

ВЕЛОпохід Чернівці - Тернопіль
O.K. » Ср авг 05, 2015 14:42

в форуме Поиск попутчиков в походы и путешествия по Украине

3

851

Ср авг 05, 2015 20:41

O.K. Перейти к последнему сообщению

Лікійський шлях, травень 2011
Andrew » Ср авг 03, 2011 09:14

в форуме Отчеты о путешествиях и туристических походах по Турции

3

1880

Чт авг 04, 2011 00:14

Ymka Перейти к последнему сообщению



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы можете начинать темы
Вы можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  

По любым общим вопросам работы сайта и форума пишите: info@eurotourist.club
Коммерческие вопросы (размещение рекламы, предложение услуг): reklama@eurotourist.club





При перепечатке или использовании любых материалов с сайта, гиперссылка на http://eurotourist.club обязательна

  Copyright © 1998-2020 Eurotourist