В брендовые вещи, включая снаряжение, всегда заложена наценка за бренд.
Одразу скажу, что моя думка не є істиною в останній інстанції, але я думаю що надбавки за бренд не існує як такої.
Наприклад: як формується ціна на китайський спальник(умовно): купляємо пух та набиваємо його в оболонку. - Дешево то сердито. Недоліки: фірма може на 700-му пуху, написати 800-й, а некваліфіковані робітники, можуть криво пошити та зібрати виріб.
Наприклад: як формується ціна на американський спальник(умовно): купляємо пух в перевіреного виробника, оброблюємо його якоюсь хімією (яку тре було винайти/купити), старанно шиємо оболонку, проводимо контроль якості (фірма існує дано і ніхто не хоче вдарити обличчям в багно), проводимо сертифікацію по EN, вкидуємо бабло в рекламу... - Дорого але якісно. Недоліки: на кінцевий продукт лягає безліч накладних витрат, від чого він стає дорожчим.
Висновок: купуючи продукцію маловідомих виробників ми приймаємо участь у лотереї. Може пощастить і якість буде нижчою на 1 грам, а ціна меншою в рази. А може не пощастити і отримаємо продукт, що повністю не відповідає заявленим характеристикам та очікуванням.
------------------------------------
[quote]В брендовые вещи, включая снаряжение, всегда заложена наценка за бренд. [/quote]
Одразу скажу, что моя думка не є істиною в останній інстанції, але я думаю що надбавки за бренд не існує як такої.
Наприклад: як формується ціна на [b]китайський[/b] спальник(умовно): купляємо пух та набиваємо його в оболонку. - Дешево то сердито. Недоліки: фірма може на 700-му пуху, написати 800-й, а некваліфіковані робітники, можуть криво пошити та зібрати виріб.
Наприклад: як формується ціна на [b]американський[/b] спальник(умовно): купляємо пух в перевіреного виробника, оброблюємо його якоюсь хімією (яку тре було винайти/купити), старанно шиємо оболонку, проводимо контроль якості (фірма існує дано і ніхто не хоче вдарити обличчям в багно), проводимо сертифікацію по EN, вкидуємо бабло в рекламу... - Дорого але якісно. Недоліки: на кінцевий продукт лягає безліч накладних витрат, від чого він стає дорожчим.
[b]Висновок:[/b] купуючи продукцію маловідомих виробників ми приймаємо участь у лотереї. Може пощастить і якість буде нижчою на 1 грам, а ціна меншою в рази. А може не пощастити і отримаємо продукт, що повністю не відповідає заявленим характеристикам та очікуванням.
Igor-Kuzya писал(а):Висновок: купуючи продукцію маловідомих виробників ми приймаємо участь у лотереї. Може пощастить і якість буде нижчою на 1 грам, а ціна меншою в рази. А може не пощастити і отримаємо продукт, що повністю не відповідає заявленим характеристикам та очікуванням.
++
[quote="Igor-Kuzya"][b]Висновок:[/b] купуючи продукцію маловідомих виробників ми приймаємо участь у лотереї. Може пощастить і якість буде нижчою на 1 грам, а ціна меншою в рази. А може не пощастити і отримаємо продукт, що повністю не відповідає заявленим характеристикам та очікуванням.[/quote] ++
_________________ http://ls-online.livejournal.com ^-^ <!-- http://alp.org.ua --> just for fun :)
В брендовые вещи, включая снаряжение, всегда заложена наценка за бренд.
Одразу скажу, что моя думка не є істиною в останній інстанції, але я думаю що надбавки за бренд не існує як такої.
Наприклад: як формується ціна на китайський спальник(умовно): купляємо пух та набиваємо його в оболонку. - Дешево то сердито. Недоліки: фірма може на 700-му пуху, написати 800-й, а некваліфіковані робітники, можуть криво пошити та зібрати виріб.
Наприклад: як формується ціна на американський спальник(умовно): купляємо пух в перевіреного виробника, оброблюємо його якоюсь хімією (яку тре було винайти/купити), старанно шиємо оболонку, проводимо контроль якості (фірма існує дано і ніхто не хоче вдарити обличчям в багно), проводимо сертифікацію по EN, вкидуємо бабло в рекламу... - Дорого але якісно. Недоліки: на кінцевий продукт лягає безліч накладних витрат, від чого він стає дорожчим.
Висновок: купуючи продукцію маловідомих виробників ми приймаємо участь у лотереї. Може пощастить і якість буде нижчою на 1 грам, а ціна меншою в рази. А може не пощастити і отримаємо продукт, що повністю не відповідає заявленим характеристикам та очікуванням.
Поэтому не надо покупать кота в мешке. Я писал о хороших конкурентах, которые уже успели проявить себя на рынке. Это не обязательно китайцы, хотя, как правило они чаще всего. Взять, к примеру naturehike, еще недавно покупать их продукцию было лотерейным билетом, сейчас делают на достаточно хорошем уровне.
[quote="Igor-Kuzya"][quote]В брендовые вещи, включая снаряжение, всегда заложена наценка за бренд. [/quote]
Одразу скажу, что моя думка не є істиною в останній інстанції, але я думаю що надбавки за бренд не існує як такої.
Наприклад: як формується ціна на [b]китайський[/b] спальник(умовно): купляємо пух та набиваємо його в оболонку. - Дешево то сердито. Недоліки: фірма може на 700-му пуху, написати 800-й, а некваліфіковані робітники, можуть криво пошити та зібрати виріб.
Наприклад: як формується ціна на [b]американський[/b] спальник(умовно): купляємо пух в перевіреного виробника, оброблюємо його якоюсь хімією (яку тре було винайти/купити), старанно шиємо оболонку, проводимо контроль якості (фірма існує дано і ніхто не хоче вдарити обличчям в багно), проводимо сертифікацію по EN, вкидуємо бабло в рекламу... - Дорого але якісно. Недоліки: на кінцевий продукт лягає безліч накладних витрат, від чого він стає дорожчим.
[b]Висновок:[/b] купуючи продукцію маловідомих виробників ми приймаємо участь у лотереї. Може пощастить і якість буде нижчою на 1 грам, а ціна меншою в рази. А може не пощастити і отримаємо продукт, що повністю не відповідає заявленим характеристикам та очікуванням.[/quote]
Поэтому не надо покупать кота в мешке. Я писал о хороших конкурентах, которые уже успели проявить себя на рынке. Это не обязательно китайцы, хотя, как правило они чаще всего. Взять, к примеру naturehike, еще недавно покупать их продукцию было лотерейным билетом, сейчас делают на достаточно хорошем уровне.
Купил на Ebey за 125 $ такой спальничек. 775 пух, 2300 вес на минус 35...Sierra Design.
Так что можно и так нарыть.
Купил на Ebey за 125 $ такой спальничек. 775 пух, 2300 вес на минус 35...Sierra Design. [img]http://eurotourist.club/img/forum/1515966805.jpg[/img] Так что можно и так нарыть.
Б.У. У нас в магазинах спальники такого уровня под 20000 стоят. https://www.ebay.com/itm/Sierra-Designs-Powerfill-Goose-Down-775-Large-Sleeping-Bag-Minus-30F-Rated/202120186670?hash=item2f0f4d4b2e:g:TfYAAOSw0wRaEx2o
Ось тільки вдалося обкатати такий спальник Eolus 800 Fill Power 0°F. Скажу відразу, я задоволений. Правда я ще пошив легку ковдру-конденсатник на 400 грам. Одну ніч ночував в колибі то було на стільки жарко, що прийшлося спати в самих трусах, хоча під ранок все ж вдягнув термік, похолодало так, що вода набрана в кружку, майже вся замерзла. Наступну ніч ночував вже біля Слона в наметі, було -17, допоки намет не обледенів з середини, спати прийшлося в флісці, потім скинув. Ковдра своє діло виконує на всі 100, спальник вологий лише в районі голови. Хоча крайню ніч все просто текло в наметі. Так що вважаю, що якщо пух, то повинен бути обовязково конденсатник.
Ось тільки вдалося обкатати такий спальник [url=https://hykeandbyke.com/collections/sleeping-bags/products/eolus-800-fill-power-0-f-goose-down-sleeping-bag?variant=43703862726]Eolus 800 Fill Power 0°F[/url]. Скажу відразу, я задоволений. Правда я ще пошив легку ковдру-конденсатник на 400 грам. Одну ніч ночував в колибі то було на стільки жарко, що прийшлося спати в самих трусах, хоча під ранок все ж вдягнув термік, похолодало так, що вода набрана в кружку, майже вся замерзла. Наступну ніч ночував вже біля Слона в наметі, було -17, допоки намет не обледенів з середини, спати прийшлося в флісці, потім скинув. Ковдра своє діло виконує на всі 100, спальник вологий лише в районі голови. Хоча крайню ніч все просто текло в наметі. Так що вважаю, що якщо пух, то повинен бути обовязково конденсатник.
Igor-Kuzya писал(а):Одразу скажу, что моя думка не є істиною в останній інстанції, але я думаю що надбавки за бренд не існує як такої.
Та ні, націнку роблять всі, але якщо товар ходовий і відомий, те що ви назвали "бренд", то її роблять більшою. Щоб на одиниці товару мати більший прибуток. Собівартісь виробництва значно більша при контролюванні якості, але потім, пілся постачальників та магазинів, ціни товарів зростають в два і більше рази. В середньому націнка кожного посередника 20-30%. А плата за "бренд" — це також вкладені в сучасний ремонт магазинів гроші, в дизайнерів, в сайти та рекламу, які теж включаються в ціну. А якщо товар ходовий - то всеодно можна ціну піднімати й далі. Зате з свого досвіду знаю, що є плата за "не бренд", коли товар дешевий і націнки сягають 40-60%, щоб отримувати з нього нормальний прибуток. Це може стосуватися не всіх товарів, але таке є.
[quote="Igor-Kuzya"] Одразу скажу, что моя думка не є істиною в останній інстанції, але я думаю що надбавки за бренд не існує як такої. [/quote]
Та ні, націнку роблять всі, але якщо товар ходовий і відомий, те що ви назвали "бренд", то її роблять більшою. Щоб на одиниці товару мати більший прибуток. Собівартісь виробництва значно більша при контролюванні якості, але потім, пілся постачальників та магазинів, ціни товарів зростають в два і більше рази. В середньому націнка кожного посередника 20-30%. А плата за "бренд" — це також вкладені в сучасний ремонт магазинів гроші, в дизайнерів, в сайти та рекламу, які теж включаються в ціну. А якщо товар ходовий - то всеодно можна ціну піднімати й далі. Зате з свого досвіду знаю, що є плата за "не бренд", коли товар дешевий і націнки сягають 40-60%, щоб отримувати з нього нормальний прибуток. Це може стосуватися не всіх товарів, але таке є.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей
Вы можете начинать темы Вы можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
При перепечатке или использовании любых материалов с сайта, гиперссылка на http://eurotourist.club обязательна